LLOBREGAT AMUNT

Dilluns, dimarts i dimecres hem tingut fent estada amb nosaltres els alumnes de P4 de l’escola Torres Amat de Sallent.

Des del Bages, Llobregat amunt, van pujar fins a Castellar de n’Hug. Allà vam visitar el museu del pastor, el poble i observar el seu paisatge. Després de dinar, amb la companyia d’alguna gota, parada obliga al naixement del riu Llobregat.

Dimarts, seguint amb el Llobregat com a fil conductor, va ser el torn de l’estudi de la qualitat de l’aigua. Aquest estudi anava precedit d’un encàrrec de part de la Lilit a qui havien d’ajudar amb un problema que havien tingut amb unes amigues seves.

Finalment, ja per acabar l’estada, vam fer un itinerari d’orientació, per tal de conèixer el bosc de la sala.

A reveure veïns i veïnes del Bages! Encantats d’haver-vos tingut tres dies amb nosaltres!