ESCOLA AGRÀRIA DEL SOLSONÈS . CFGS en gestió forestal i medi natural

Dijous al matí vam rebre la visita de les i els alumnes de 1r  del cicle formatiu de grau superior de “Tècnic/a superior en Gestió forestal i medi natural” de l’Escola Agrària del Solsonès d’Olius.

Primer de tot vam parlar una mica  de què són els camps i entorns d’aprenentatge. Després de manera més particular de les activitats que fem nosaltres i com les preparem i organitzem. Finalment vam portar a la pràctica una d’aquestes activitats: “Estudi del curs alt del riu Llobregat” adaptada a nivell de CFGS.

Aquí en teniu un recull d’imatges