BOSC DE SANT MARC, TORNEM A VENIR!

Fa uns dies vam anar al bosc amb els alumnes de segon de l’Escola Sant Marc de cal Bassacs. Ahir hi vam tornar amb els companys de primer que  havíem hagut de posposar la sortida a causa d’un confinament de grup.

Al matí vam anar a buscar i recollir mostres de diferents elements del bosc. Vam omplir els cistells. També vam trobar “pistes” (rastres d’animals) i les vam identificar amb l’ajuda de bestiaris.

A la tarda vam omplir una fitxa, observar totes les coses que havíem recollit als cistells amb unes lupes binoculars i finalment vam fer un mural amb els arbres que vam identificar.

Aquí en podeu veure algunes imatges