UN TOMB PER BERGA

Per tal de conèixer una mica més la ciutat de Berga hem realitzat dos itineraris circulars  amb els alumnes de 3r A i 3r B de l’escola Sant Joan.

En aquests itineraris, amb l’aplicació wikiloc,  hi hem localitzat dos  tipus de centres d’interès. Per una banda tot el que fa referència al barri antic que tindria un caire més històric, seguint l’itinerari dissenyat per l’ajuntament: “Un tomb per Berga”. I un altre de caire més econòmic i actual que faria referencia al sector de serveis i equipaments municipals.

Aquests són els mapes dels dos itineraris:

WIKILOC dels dos itineraris:

IMATGES 3r A IMATGES 3r B