ESCAPE TOWN DE BAGÀ

Avui hem estrenat activitat amb els alumnes de P5 (cicle superior) de l’escola Galceran de Pinós de Bagà.

Hem fet un Escape Town per conèixer com era la vila de Bagà en l’època medieval. Hem partit de la llegenda del rescat de les cent donzelles. Per parelles, cada parella representava un estament de l’època i havien de resoldre quatre enigmes en 4 llocs diferents de la vila. Un cop resolts aquests enigmes els servia per contribuir a la combinació per obrir un cadenat (n’hi havia 5 en total, cada cadenat representava un element del botí del rescat de Galceran de Pinós). Finalment hi havia un últim cadenat que havien d’obrir a partir d’informació que cada estament havia de donar o respondre a altres estaments. Així finalment podrien obrir l’últim cadenat i el cofre que amagava un petit reconeixement a la contribució del rescat.

Per ser la primera estem molt contents de com ha sortit l’activitat!