EL CURS MITJÀ DEL RIU LLOBREGAT

Aquest matí amb els alumnes de cicle mitjà de l’escola Sant Martí de Puig-reig hem fet “L’estudi del curs mitjà del riu Llobregat”.

Per fer aquest estudi hem anat a sota el tennis perquè no hem pogut anar a prop de la caseta de pescadors que hi ha després de Cal Pons, a sota la Serradora.

L’activitat l’hem dividit en 3 parts:

Una primera part on hem observat i classificat la vegetació de ribera de la zona.

Una segona part on hem fet mesures del canal del riu i observat l’aspecte, la temperatura de l’aigua i també l’impacte humà.

Una tercera i última part de manera simultània per determinar la qualitat de l’aigua del riu a partir dels macroinvertebrats.