ACABEM EL 2n TRIMESTRE AMB L’ESCOLA EL VINYET DE SOLSONA

Amb la visita dels alumnes de 3r de l’escola El Vinyet de Solsona acabem aquest segon trimestre.

Dimarts vam trobar-nos al Mirador del Pedraforca. A partir d’una maqueta i una llegenda vam  fer un estudi del paisatge i en vam determinar els diferents elements i els més predominats. Vam continuar l’activitat sentint i escoltant el paisatge al mirador de Gresolet i dinant als prats que hi ha al davant del refugi Estasen. Per acabar el dia vam baixar caminat a Saldes i durant un petit tram del camí vam fer una petita activitat d’orientació per grups tot seguint les marques del PR.

Dimecres vam anar a Castellar de N’Hug a veure la cova de la Tuta i les Fonts del Llobregat.

Dijous vam fer l’estudi del curs alt del riu Llobregat al seu pas per la Sala. Després del treball de camp fet al matí i del de laboratori que vam fer a la tarda els nens i nens del Vinyet va obtenir la informació que els hi havia demanat la Lilit i van poder-la ajudar amb el seu problema.

Per acabar l’estada, avui hem fet un itinerari amb brúixoles i GPS per poder conèixer el bosc de la Sala i els animals i plantes que hi viuen.

Han sigut quatre dies intensos! Amb moltes activitats i emocions! Que tots els hem pogut gaudir molt!

Aquí podeu veure algunes imatges de l’estada: