DEL CURS MIG AL CURS ALT DEL LLOBREGAT

Per acabar les estades d’aquest trimestre hem tingut  la visita dels alumnes de cicle mitjà de l’escola Pla del Puig de Sant Fruitós de Bages.

Dimecres vam començar l’estada a Castellar de n’Hug. Després d’esmorzar  vam tirar cap amunt fins a la cova de la Tuta. A la tarda vam visitar les Fonts del Llobregat.

Dijous la Lilit els hi havia fet un encàrrec i vam haver de fer un treball d’investigació per saber si les seves amigues, les truites de riu, podien viure al Llobregat al  seu pas per la Sala.

Per acabar l’estada, divendres vam anar a conèixer el bosc de la Sala. Ho vam fer amb una activitat d’orientació amb  grup amb l’ajuda de GPS i brúixoles!

I fins aquí aquests tres dies que hem compartit amb vosaltres! Ens ho hem passat genial!