ANÀLISI FÍSICA, QUÍMICA I BIOLÒGICA DE L’AIGUA DEL LLOBREGAT A GUARDIOLA DE BERGUEDÀ

Aquestes dues  darreres setmanes hem analitzat la qualitat de l’aigua del Riu Llobregat al seu pas per Guardiola de Berguedà  amb alumnes de 1r i 2n de Batxillerat.

Amb els alumnes  de l’INS Pere Fontdevila de Gironella i l’INS Alt Berguedà de Bagà hem fet l’activitat: “Anàlisi física i química de l’aigua del riu Llobregat, abans i després de la depuradora”. Combinant el treball de camp amb el de laboratori.

Amb els centres: INS castell  del Quer de Prats de Lluçanès, l’INS de Puig-reig, INS Castellar de Castellar del Vallès, INS Guillem de Berguedà de Berga, INS Moianès de Moià, de l’INS Lluís de Peguera de Manresa,  també hem completat aquest anàlisi físic i químic amb l’activitat: “Els bioindicadors i la qualitat biològica de l’aigua del riu Llobregat”.

I amb els alumnes dels Cicles formatius de Tècnic/a mitjà d’operacions de laboratori de l’INS de Vic i  de Tècnic/a superior en Gestió forestal i medi natural de l’escola agrària de Solsona hem fet: “L’anàlisi física i la qualitat biològica de l’aigua del riu Llobregat”.

Aquí en podeu veure algunes imatges: