DE BARCELONA AL BERGUEDÀ

Aquest començament de setmana, de dilluns a dimecres, hem tingut fent estada amb nosaltres els alumnes de P3 i P4 de l’institut escola Arts de Barcelona.

Dilluns vam trobar-nos a Castellar de n’Hug. Les pluges dels últims dies van fer que la temperatura hagués baixat una mica i no fos tan primaveral com en dies anteriors. Tot i així el temps ens va acompanyar i vam poder fer les activitats tal i com havíem previst. Primer vam pujar a la cova de la Tuta. Aquests noi i noies van demostrar ser molt valents! Després de dinar vam anar a visitar les fonts del Llobregat!

Dimarts vam haver d’ajudar a la Lilit i fer un intens treball d’investigació. Finalment després d’un matí al riu i una tarda al laboratori vam poder resoldre el repte que ens havia plantejat la Lilit i ara ja sap si les seves amigues poden viure al tram de riu estudiat!

I dimecres, com que volieu saber quins animals hi havia al bosc de la Sala, vam fer un itinerari d’orientació per investigar com és i què hi ha al bosc de la Sala.

I els tres dies ha passat volant! Però els hem aprofitat d’allò més bé! Han estat tres dies genials!