DEL SEGRE AL LLOBREGAT

Aquest setmana, dilluns, dimarts i dimecres hem tingut fent estada amb nosaltres les i els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’institut escola d’Oliana, de la comarca de l’Alt Urgell.

Vam començar l’estada a Castellar de n’Hug. Com que la pluja va fer acte de presència  vam poder visitar  les fonts del Llobregat però no pujar a la Tuta tal i com estava previst. Vam haver de canviar l’activitat de la tarda i vam fer el Breakout de la Sala. Després d’una bona feina de grup tots van poder superar el repte proposat!

Dimarts vam analitzar la qualitat de l’aigua del riu Llobregat al seu pas per la Sala. Aquesta activitat la vam dividir amb un treball de cap que vam fer al matí al riu i un treball de laboratori a la tarda on vam obtenir els resultats necessaris i vam poder fer les conclusions de com estava la qualitat de l’aigua al tram de riu investigat.

Finalment dimecres vam acabar l’estada amb una activitat d’orientació amb brúixola i GPS per tal de conèixer el bosc de la Sala.

Esperem que aquests 3 dies d’estada hagueu pogut gaudir d’allò més!!