DEL CURS BAIX AL CURS ALT DEL LLOBREGAT

Aquesta setmana hem tingut durant 4 dies amb nosaltres els alumnes de 4t A i B de l’escola La Sínia de Molins de Rei. Són els alumnes de la classe del Cavall Bernat i de Sant Jeroni.

Dimarts vam començar l’estada a Castellar de n’Hug. Després d’esmorzar i recuperar-nos del viatge vam pujar a la cova de la Tuta. A la tarda abans de marxar cap a la casa de colònies vam visitar  les fonts del Llobregat. Tot i que durant una estona ens va acompanyar una mica de pluja vam poder fer-ho tot tal i com estava previst!

Dimecres vam anar al riu. Van haver de treballar molt durant tot el dia perquè la Lilit els hi havia encarregat una feina i van haver d’investigar com estava l’aigua per saber si hi podien viure les seves amigues les truites de riu.

Dijous vam anar a conèixer el paisatge del Pedraforca. Primer al mirador del Pedraforca de Maçaners vam parlar de la seva formació a partir d’una llegenda i una maqueta. Després vam anar al mirador de Gresolet a sentir i escoltar el paisatge. Des d’allà vam anar fins al refugi Estasen per dinar al seu voltant. A la tarda no vam poder acabar de baixar caminant fins a Saldes perquè va començar a ploure i el bus ens esperava a l’aparcament que hi ha una mica abans d’arribar al mirador de Gresolet.

Divendres vam fer un itinerari d’orientació per grups, amb GPS i brúixola, per tal de conèixer el bosc de la Sala i les plantes i animals que hi viuen.

Quins 4 dies més intensos! Esperem que hagueu gaudit igual o més que nosaltres! Segur que la Lilit estarà encantada amb la feina que heu fet i la informació que heu descobert!