DE SÚRIA AL BERGUEDÀ

Aquest final de setmana els alumnes de 3r i 4t de l’escola Salipota de Súria han vingut a fer una estada al CdA de l’Alt Berguedà.

Dimecres vam trobar-nos a Castellar de n’Hug per visitar la cova de la Tuta i les Fonts del Llobregat.

Dijous, tot i que el temps no va ser el nostre millor company, vam anar cap al riu sense por de mullar-nos perquè anàvem ben equipats. Després d’un treball de camp i d’un treball de laboratori van poder donar resposta a l’encàrrec de la Lilit un cop investigada la qualitat de l’aigua i les seves característiques.

I per acabar l’estada, divendres, vam fer un itinerari d’orientació per conèixer el bosc de la Sala i principals espècies de vegetació i animals que hi viuen.

Nois i noies de les classes del Costafreda i el gorg de l’Olla, han estat 3 dies intensos però molt ben aprofitats. La Lilit segur que estarà molt i molt contenta amb la feina que heu fet aquests dies!