NETEGEM ELS RIUS, RIERES i TORRENTS DEL BERGUEDÀ AMB ELS AJUDANTS DE L’HUGOT

Dins en projecte “Hugot: rius i rieres del Berguedà”, un cop realitzades les sortides als rius, rieres i torrents vam veure que com aspecte a millorar sempre hi sortien les deixalles. No n’hi havia en grans quantitats però ja sigui a l’aigua o als seus voltants sempre en trobàvem.

Per això l’Hugot va proposar als seus ajudants fer una campanya de neteja, seguint la que fa l’Agència Catalana de Residus (Let’s Clean Up Europe) i utilitzant el material que ens van cedir per fer-ho.

La campanya ha tingut les següents INTERVENCIONS:

• El curs alt del riu Llobregat, entre l’escola i els bombers (P3 i P4 de l’escola Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà)
  • El riu Bastareny, al Pont de la Vila (P4 i P5 de l’escola Galceran de Pinós de Bagà)
  • Curs mitjà del riu Llobregat, a la Font del Balç (P4 de l’escola de Gironella)
  • Al torrent de les Garrigues  al tram de la font Freda (P3  i P4  de l’escola Sant Salvador de Cercs)

I els resultats han estat aquests:

L’Hugot està molt agraït a tota aquesta colla d’ajudants i ajudantes que han contribuït a millorar i a deixar els rius, rieres i torrents del Berguedà una mica més nets i més propers a com ens agradaria que estiguessin!