ELS BOLETS DE SANT MARC

Avui hem anat a l’escola de Sant Marc, a Bassacs, a fer una activitat de bolets amb els alumnes de 3r i 4t.

Al matí ens hem trobat a la classe de 3r. Hem explicat com funcionaria l’activitat i hem vist que ja en sabien moltes coses. Hem anat als voltants de l’ermita de Sant Marc a collir bolets. Ho hem fet amb dues tandes, abans i després d’esmorzar. tot i no haver pogut trobar bolets comestibles si que n’hem pogut trobar uns quants que ens han anat molt bé per poder fer l’activitat de la tarda.

A la tarda, tots junts, hem vist una presentació sobre els bolets. Parlava de les seves parts, dels fongs, de la feina que fan al bosc i de diferents tipus de boletes que havíem d’identificar, veure si els havíem trobat i si eren o no comestibles. També hem observat els bolets recollits al matí a mb lupes de mà i binoculars. Hem completat la tarda amb un quadern sobre els bolets i fent una esporada.

Ja sou uns boletaires experts!