Estades

PRAT DE LA MANTA

Les noies i nois de 6è de l’escola Prat de la Manta de l’Hospitalet de Llobregat, després fer fer les proves de competències bàsiques, han vingut uns dies al Berguedà. Concretament 4 dies,  aprofitant que ja els en queden molt pocs a primària, perquè el proper curs ja començaran a l’institut. Hem anat a Maçaners […]

PRAT DE LA MANTA Llegeix més »

ESCOLA JOSEP MARIA XANDRI

Des de la veïna comarca d’Osona, van venir les i els alumnes de cicle mitjà de primària de l’escola Josep Maria Xandri de Sant Pere de Torelló. Amb aquests nois i noies tan caminadors i eixerits vam pujar a la cova de la Tuta sense cap problema! Abans d’anar a la casa de la Sala

ESCOLA JOSEP MARIA XANDRI Llegeix més »

SERRALAVELLA

Petits però eixerits. Les i els alumnes de primer de l’escola Serralavella d’Ullastrell van estar 3 dies amb nosaltres. Van començar amb energia pujant a la cova de la Tuta. Van ser molt valents posant-se les botes i entrant al riu. I finalment van caminar pel bosc de la Sala per descobrir les plantes més

SERRALAVELLA Llegeix més »

JOAN MARAGALL

Des de Vilanova del Camí, les i els alumnes de 2n de primària de l’escola Joan Maragall, van venir cap a l’Alt Berguedà. Com que són molt valents i valentes, el primer dia vam pujar fins a la cova de la Tuta. Per sort, tot i fer una mica de fred, el temps ens va

JOAN MARAGALL Llegeix més »

LA SÍNIA DE MOLINS DE REI

Els i les alumnes de 4t de l’escola La Sínia de Molins de Rei han vingut al nostre CdA a fer una estada de 4 dies. Amb ells ja ens coneixíem una mica perquè al mes de gener vam anar a veure’ls a la seva escola. Vam començar per Castellar de n’Hug, pujant  a la

LA SÍNIA DE MOLINS DE REI Llegeix més »

LA CANDELA

Des de Valls al Berguedà. Les i els alumnes de 4t, 5è i 6è han fet un llarg viatge amb bus per venir a fer una estada amb nosaltres. Hem aprofitat els dies per conèixer Castellar de n’Hug i les Fonts del Llobregat, el paisatge del Pedraforca des del mirador de Maçaners i el refugi

LA CANDELA Llegeix més »

SANT JOSEP EL PI

Els i les alumnes de 3r i 4t de l’Escola Sant Josep el Pi de l’Hospitalet de Llobregat han vingut al nostre CdA  a fer una estada de 4 dies. Durant l’estada hem anat a la cova de La Tuta i les Fonts del Llobregat, hem fet l’estudi del riu, hem descobert i elaborat uns

SANT JOSEP EL PI Llegeix més »

EL VINYET

Encara amb el carnestoltes molt recent, tenim a fer estada amb nosaltres les i els alumnes de 3r de l’Escola el Vinyet de Solsona. Faran una estada de 4 dies i ja hem estat al mirardor i refugi del Pedraforca, a la cova de La Tuta i a les fonts del Llobregat. Avui anirem al

EL VINYET Llegeix més »

LA RENAIXENÇA

De 1r de Batxillerat a 1r de primària. Ara tenim amb nosaltres les i els alumnes de 1r de primària de l’escola La Renaixença d’Hostalets de Pierola. Aquests 3 dies han fet una mica de tot. Des de pujar a la Tuta (son molt caminadors i caminadores!!!!), entrar al riu amb unes super botes, fer

LA RENAIXENÇA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut