ESCOLA JOSEP MARIA XANDRI

Des de la veïna comarca d’Osona, van venir les i els alumnes de cicle mitjà de primària de l’escola Josep Maria Xandri de Sant Pere de Torelló.

Amb aquests nois i noies tan caminadors i eixerits vam pujar a la cova de la Tuta sense cap problema! Abans d’anar a la casa de la Sala vam anar a veure les Fonts del Llobregat.

Dimarts va ser el torn del riu, ben equipats amb les botes i preparats per investigar la qualitat de l’aigua i saber si en aquest tram hi podien viure les truites de riu.

I l’últim dia, amb grups i sense ajuda, van fer un itinerari pels voltants de la Sala per conèixer la flora i la fauna del bosc.