JOAN MARAGALL

Des de Vilanova del Camí, les i els alumnes de 2n de primària de l’escola Joan Maragall, van venir cap a l’Alt Berguedà.

Com que són molt valents i valentes, el primer dia vam pujar fins a la cova de la Tuta. Per sort, tot i fer una mica de fred, el temps ens va acompanyar. No vam tenir tanta sort el dijous, però calçats amb les botes d’aigua i amb capelines vam poder anar al riu i fer les investigacions i observacions que necessitàvem per poder descobrir com estava l’aigua i poder explicar-li a la Lilit.

I divendres, acompanyats d’un bon sol, vam fer un itinerari per conèixer el bosc del voltants de la casa.