LA SÍNIA DE MOLINS DE REI

Els i les alumnes de 4t de l’escola La Sínia de Molins de Rei han vingut al nostre CdA a fer una estada de 4 dies. Amb ells ja ens coneixíem una mica perquè al mes de gener vam anar a veure’ls a la seva escola.

Vam començar per Castellar de n’Hug, pujant  a la cova de La Tuta però sense poder anar a veure les Fonts del Llobregat. Després d’uns dies de bon temps, els núvols, el fred i la pluja van tornar a fer acte de presència.

Dimecres, amb el permís de la pluja, vam fer l’estudi del curs alt del riu Llobregat. Prèviament ells ja havien anat a veure el riu, al costat de l’escola, en aquest cas al curs baix.

Dijous, va tocar tornar a caminar una mica. Després d’anar amb bus fins a Castellar de n’Hug, avui sí, vam baixar cap a les Fonts del Llobregat. I després vam seguir GR avall, seguint el curs alt del riu fins al Clot del Moro. Allà ens esperava l’autobús, però abans vam dinar i després vam fer una activitat de vegetació de ribera.

I finalment, divendres vam  acabar fent un itinerari amb brúixola i GPS per conèixer el bosc del costat de la casa de colònies.

MÉS IMATGES: FOTOS DE L’ESCOLA