Semifinal del Certamen de Lectura en Veu Alta 2024

Avui, 20 de març, hem celebrat la Semifinal 3 del XX Certamen Lectura en Veu Alta, a l’Auditori Joan Cererols del Centre Cultural de Martorell. En aquesta han participat lectors i lectores de diferents centres de la nostra zona, i alguns d’ells s’han classificat per a la fase final territorial.

L’acte ha estat organitzat pels Serveis Territorials del Departament d’Educació i els Serveis educatius Baix Llobregat VI (Sant Vicenç dels Horts) i Baix Llobregat VII (Martorell).

Aquest ha estat l’alumnat seleccionat de la nostra semifinal:

• Grumets Vermells: Lluc Felip (Escola Santa Maria de Cervelló, Cervelló)
    • Grumets Verds: Ona Molinas (Escola Mare de Déu de la Muntanya, Esparreguera)
    • Timoners: Matías Piedrahíta (Institut Daniel Blanxart, Olesa de Montserrat)
    • Corsaris: Leire Vázquez (Institut Gabriela Mistral, Sant Vicenç dels Horts)
    • Tropa de Corsaris: Ainara Bravo, Ona Ortí i Júlia Sisquella ((Institut Maria Canela, Martorell)

Enhorabona a totes i tots els qui heu participat, i molta sort als seleccionats per la final territorial.

Ens retrobem l’any vinent!