Pla “Les escoles lliures de violència”

Càpsula formativa de sensibilització “Què fem amb qui exerceix la violència masclista?”, dins el pla “Les escoles lliures de violència”

Formació adreçada a l’adquisició d’eines de detecció i abordatge de situacions de violències masclistes, ja siguin de l’àmbit educatiu, familiar, en la parella o en relacions esporàdiques, en entorns digitals, entre altres.

El primer pas per eradicar les violències és reconèixer-ne l’existència i fer-ne un abordatge, tot protegint a qui la pateix, establint mesures en qui l’exerceix i duent a terme accions de reparació i amb un clar posicionament en contra de la violència.

Consulteu les diferents edicions de la mateixa càpsula, abans de fer la vostra inscripció