La sostenibilitat com a motor de canvi a les escoles.

Seminari web informatiu on es presentaran recursos i experiències per dissenyar projectes educatius en les comunitats circulars i sostenibles, emprant el Mobile History Maps (MHM).

• 13 octubre 2021
  • de 2/4 de 6 a 7 de la tarda (17:30 a 19h)

S’hi presentaran quatre experiències innovadores que van més enllà d’una acció puntual i simbòlica d’un centre. Es vol mobilitzar i cooperar diferents actors per fer aliances i projectes que donen forma a les comunitats circulars i sostenibles i es busca aprendre a crear i visualitzar projectes centrats en la sostenibilitat mitjançant el MHM.

Durant tot el curs i, molt especialment, durant la 13a edició de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus (EWWR), des de la plataforma Mobile History Map podeu crear i visualitzar propostes i accions amb vocació de servei comunitari ambiental per tal de millorar el vostre entorn, conscienciar la comunitat i promoure els bons hàbits de consum i producció sostenible que afavoreixin la reducció de residus, fomentin la reutilització de productes i promoguin el reciclatge de materials.

Més informació sobre el seminari web i inscripció

Com participar-hi?

• Podeu compartir el vostre projecte amb la comunitat educativa a la plataforma Mobile History Map de mSchools
    Setmana Europea de la Prevenció de Residus: 20-28 novembre 2021 (registre fins al 4 de novembre 2021)