Jornades de portes obertes: Descobrim el Baix Llobregat!

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat us organitza les Jornades de portes obertes per a les escolesDescobrim el Baix Llobregat!

Aquestes jornades poden ser una oportunitat per a conèixer i gaudir de l’oferta educativa del Baix Llobregat, i planificar activitats escolars per al proper curs.

Quan? Els dies 7, 8 i 9 de juliol de 2023.

Què oferim? Entrades i activitats gratuïtes perquè conegueu en persona la gran diversitat de propostes que ofereixen els equipaments de la comarca amb activitats per a escoles.
Hi podeu anar acompanyats/des d’un adult i dos infants.

Inscripcions.Consulteu les activitats dels equipaments, per dies i hores, i escolliu l’opció que més us interessi. Si les places per a una activitat s’esgoten, obrirem una llista d’espera.

Programa d’Activitats Educatives del Baix Llobregat.

• Hi trobaràs més de 300 activitats per organitzar les sortides amb la teva escola.
  • Descobreix la gran diversitat de visites, tallers i activitats per a tots els nivells educatius.