IX Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació ha obert la convocatòria dels IX Jocs Florals Escolars de Catalunya, curs 2021-22. S’adreça a alumnes de Primària i de Secundària.

Aquesta iniciativa, que vol promoure la creativitat i l’expressió escrita de l’alumnat, es divideix en 15 categories per gènere literari i edat.

Trobareu les bases i més informació a la web XTEC.

Termini: 25 d’abril de 2022 (cal trametre al CRP els treballs seleccionats al centres educatius)

Els treballs, de poesia o prosa, hauran d’estar redactats en català o aranès i seran de tema lliure. En el cas de primària, seran col·lectius i hauran de participar-hi un mínim de tres alumnes; en el cas de secundària, seran individuals.

La categoria Conte il·lustrat té unes bases pròpies pròpies. S’adreça a primària i educació especial, i pretén vincular la creació literària amb els àmbits artístic i digital, ja que hi prenen part guió, oralitat, música i l’expressió visual i plàstica.

Animeu-vos a participar-hi!