SETEM Catalunya. Catàleg de Serveis curs 2023-24

9 tallers per a la Justícia Global, un Projecte d’Aprenentatge i Servei (APS), 4 monogràfics, jocs educatius en gran format, exposicions, cinefòrums, formació per a professorat i altres propostes adreçades a diferents públics.

L’objectiu comú de les activitats és sensibilitzar sobre les desigualtats que es deriven del model de consum del Nord Global, i que afecten sobretot el Sud Global, i donar a conèixer l’Economia Social i Solidària com a alternativa.

Treballem temàtiques com el consum responsable, les vulneracions de drets en la indústria del tèxtil i l’electrònica, les finances ètiques com a alternativa a la banca armada, la sobirania alimentària, la transició ecosocial i la perspectiva de gènere.

Al catàleg hi trobareu una descripció de cada activitat educativa, el públic destinatari i els seus objectius.

SETEM Catalunya també organitza Curses escolars contra els residus, en col·laboració amb Solidança.

Es tracta d’un projecte educatiu en el qual les escoles competeixen amb la recollida de roba o aparells electrònics, i combina la sensibilització sobre la circularitat amb una campanya de recollida en persona.

La idea de les curses és fer que la recollida de residus sigui divertida, educativa i fàcil! Més informació.