2n torn de formació en educació matemàtica

El CREAMAT obre un nou torn de formacions i recursos adreçats al professorat de totes les etapes educatives, amb propostes actualitzades alineades amb les noves Orientacions Curriculars de matemàtiques.

 Cursos i tallers de formació (20 h)


 Cicles de conferències 2025-26

A partir del gener s’inicien:

Els cicles permeten aprofundir en les noves Orientacions Curriculars i ofereixen una certificació de 12 h amb la inscripció i la realització dels qüestionaris.



 Formacions i programes de la SG de Currículum

  • ARAMAT 0-6programa de 20 h per connectar educadores i mestres en l’aprenentatge matemàtic a les primeres edats.
  • Píndoles del currículum – Matemàtiques: curs en línia de 30 h per a professorat de secundària. Més informació i inscripcions: Curs en dilluns – Curs en dijous
  • Música, matemàtiques i ciència: jornada pràctica sobre la relació entre so, ciència i matemàtiques.

 Activitats de les associacions (docents)

Destaquen, entre d’altres:


 Propostes per a l’alumnat

Concursos i programes com:


 Altres propostes destacades


Nous vídeos del VídeoMAT 2025, com Quin és el teu color preferit? Com funciona el GPS?

Festa de la mesura (primària)

Dissenya el teu clauer amb Riemann (secundària)

Desplaça cap amunt
Ves al contingut