Educació i Xarxa (2008)

Objectius:

1. Potenciar les estratègies per millorar el treball en xarxa, tot afavorint l’intercanvi d’experiències realitzades.
  2. Donar a conèixer les experiències reeixides i avaluades per tal de motivar i promoure el treball en xarxa dins l’entorn educatiu de la nostra zona.
  3. Potenciar les experiències relacionades amb els comunitats d’aprenentatge, el treball col·laboratiu entre els diferents agents educatius i els projectes compartits.
  4. Fomentar la relació entre el professorat de la zona.

Conferència Inaugural

• Educació en xarxa?” a càrrec  de Màrius Martínez Muñoz. Degà de la Facultat de Pedagogia de la UAB

Ponències Presentades

• Martorell: Xarxa d’Infància i Escola, Primeres Passes.
Dolors Fernández, Marién Fuertes i Lídia Torras Secretaria Tècnica de la Xarxa d’Infància de Martorell.
  • La simulació d’empreses amb finalitats educatives.
Emili Ferreri. IES Daniel Blanxart d’Olesa de Montserrat.
  • Traspàs Primària – Secundària: coordinació entre els centres de Sant Andreu de la Barca.
Mestres i professores CEIP Juan José Ortiz i IES Montserrat Roig Sant andreui de la Barca
  • Coordinació 0 a 6.
Esther Marín i Fàtima Tovar Llars d’Infants i CEIPs d’Esparreguera.
  • Vine a donar sang … a la meva escola!
Maribel Blázquez i Ana M Antón CEIP Vall de Palau.
  • Teatre compartit.
Maite Argudo (AMPA) i Joan Sedeño (Mestre) CEIP Vicente Aleixandre.

Publicació del recull de les experiències presentades amb pròleg del Sr. Marius Martínez