Portàtils docents. Inici de curs 2021-22

Portàtils de docents que marxaven

Al juny 2021 

    1. Esborrar i remaquetar 
    2. A INDIC canviar estat a Disponible
      Si no ho vau fer i voleu fer-ho ara, manual Inici i Final de curs: Procés d’esborrat dels equips d’alumnes i docents.
      (Secundària) Si hi ha ordinadors que no es va poder esborrar o que no es van poder lliurar als tècnics al juliol, fins al 17 de setembre es pot demanar nova actuació dels tècnics, que serà  entre 20 set – 22 oct

Setembre 2021

    1. El primer cop que s’engega l’ordinador, després d’haver-lo remaquetat, en introduir les credencials del nou docent, aquest esdevé Primary user (podrà instal·lar qualsevol aplicació del Catàleg)
    2. Important: cal canviar l’estat a INDIC i assignar-lo al docent corresponent
      manual Inici i Final de curs: Procés d’assignació dels equips d’alumnes i docents

Permisos de la persona Coordinadora digital

  • La persona Coordinadora digital de centre pot accedir (amb les seves pròpies credencials)a qualsevol ordinador docent i als d’alumne i en serà Administrador per poder fer les tasques de manteniment que calgui
  • En cas de dubte, demaneu a la Direcció que revisi si teniu els permisos IDI i INDIC a l’aplicatiu GUAC. Hem detectat casos en què aquests permisos s’han esborrat a final de curs
  • Si acabes de començar a la Coordinació, probablement no tindràs els permisos perquè els aplicatius encara no s’han actualitzar. Demana a la Direcció del centre te’ls activi a GUAC