Trobades amb la gent gran – Institut Collbató

Àmbit: Intercanvi Intergeneracional

L’Institut Collbató ha posat en marxa un projecte de col·laboració amb l’Associació de la Gent Gran de Montserrat Parc (El Bruc). La iniciativa consisteix en ajudar a les persones que formen part d’aquesta associació perquè puguin dur a terme events (com ara dinars populars o trobades de diferents tipus) de la forma més còmoda i fàcil per a ells. Les persones grans necessiten l’ajuda dels joves per poder fer tot el muntatge de taules, parament de les mateixes, repartiment de plats, endreçar després de l’event, etc.

L’aprenentatge per part dels alumnes de l’Institut Collbató consisteix a fer-se ressò de les necessitats de la gent gran que tenen a prop i adonar-se de la importància de la col·laboració intergeneracional. Els alumnes prenen consciència que en l’entorn proper hi ha persones que els necessiten i que amb una petita ajuda per part seva poden aconseguir fer-les molt felices.