Ronda de llibres

La Ronda de llibres és una activitat que té una voluntat de col·laboració entre les biblioteques escolars, les biblioteques públiques, les regidories de cultura i educació dels ajuntaments i el Servei Educatiu Baix Llobregat-6.

La Ronda de llibres és una activitat que té com a principals objectius millorar les competències lectores de l’alumnat i fomentar l’hàbit lector i el plaer per la lectura.

La Ronda de llibres és una competició entre grups-classe de diferents escoles i instituts, en què els participants hauran de respondre unes preguntes a partir de la lectura de 8 llibres.

Està adreçada a l’alumnat de 4t de primària i de 1r d’ESO d’escoles i instituts dels municipis de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6: Cervelló, Corbera de Llobregat, La Palma de Cervelló, Pallejà, Sant Vicenç dels Horts, Torrelles de Llobregat i Vallirana.

Amb la col·laboració:

Amb el suport: