Premi poesia jove Miquel Martí i Pol

Des de la biblioteca Pere Morros (Institut Miquel Martí i Pol) conjuntament amb el Departament de llengües hem endegat  un premi de poesia en català per a l’alumnat de 6è, de fet hem reiniciat, doncs fa més d’una dècada l’institut organitzava ja un premi literari per a  totes les escoles i instituts de Cornellà. El millor premi per als premiats i per al professorat acompanyant era poder visitar el nostre poeta  Miquel Martí i Pol i poder compartir amb ells les seves poesies. Després el premi es va fer més gran i durant quatre certàmens es va instituir a tots els territoris de parla catalana. Malauradament les retallades van afectar el premi mortalment fins a fer-lo desaparèixer.

Bases Premi Poesia Jove