Jurat a la Mostra de punts de llibre.

La reunió del jurat per a la tria dels guanyadors i finalistes de la Mostra de punts de llibre 2014 tingué lloc dimarts 11 de març, de 12.30 a 14.00h, al Departament de Cultura de l’ajuntament de Cornellà. El jurat estava format per representants d’escoles i instituts -professorat i alumnat-, biblioteques públiques i CRP. A més també en formaven part el dibuixant Ricardo Hermida Señor Plástiko, el director de l’escola JOSO de Barcelona i Belén Rodríguez de Còmics a Cornellà. L’experiència i el criteri d’aquests tres experts del còmic i la il·lustració va aportar perspectives diferents, la qual cosa va proporcionar més professionalitat a la tria.

Els alumnes Júlia Cortabitarte i Daniel Moya del batxillerat artístic de l’institut MAC van  comentar en finalitzar la reunió: “Ens ho van passar molt bé; vam veure treballs diferents i ens va sorprende tant bé com es vam avenir per triar els guanyadors i finalistes de la Mostra. Molt bona experiència.”