XIV Trobada d’alumnat mediador del Baix Llobregat

El passat dimarts 17 de maig es va portar a terme al Citilab i al Parc del Canal de la Infanta la XIV Trobada d’alumnat mediador del Baix Llobregat. La jornada s’organitza des del seminari Gestió de conflictes i convivència escolar. Mediació a Secundària“, gestionat pel Centre de Recursos Pedagògics – SSEE Baix Llobregat V, amb intervenció de diversos centres de la comarca que impulsen programes de mediació escolar.

Durant la sessió, al voltant de 180 alumnes de secundària i batxillerat dividits en grups internivells i intercentres, entre els quals alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Francesc Ferrer i Guàrdia de Sant Joan Despí, van treballar conjuntament en diverses dinàmiques cooperatives relacionades amb l’ús responsable de les xarxes socials i la privacitat en dispositius i a internet. Aquestes van concloure amb una posada en comú de les conclusions de cada grup de treball d’alumnat. Una altra activitat que es va portar a terme va ser una breu xerrada de presentació del projecteInternet segura de tu a tu” per part de Mossos d’Esquadra.