RecerKids 2022-2023

Des del 22 de setembre fins el 31 d’octubre està oberta la convocatòria de les inscripcions de l’edició 2022-2023 del programa Recerkids, Els projectes de recerca d’enguany tractaran sobre l’estudi de la Biologia, la Zoologia, la biodiversitat i l’afectació de les espècies invasores als ecosistemes.

FUNCIONAMENT DEL PROGRAMA

El programa es divideix en dues fases:

• El projecte de recerca a l’aula al voltant de la temàtica d’enguany, que culminarà amb l’elaboració d’un pòster científic, que publicarem al web de Recerkids.
  • El congrés presencial a 4 universitats catalanes (per a aquells centres que obtinguin plaça), on les escoles participants podran compartir els resultats de la seva recerca amb la resta de centres. A més, podran participar en tallers experimentals i gaudir d’un espectacle científic d’allò més emocionant!

TRES LÍNIES TEMÀTIQUES PER ESCOLLIR

Es proposarà un projecte de recerca pautat i un altre de temàtica oberta al voltant d’aquests tres eixos:

1.  L’evolució de les espècies
2.  L’observació dels éssers vius
3.  L’estudi de les espècies invasores.

CALENDARI GENERAL 2022-2023

Inscripcions: del 22 de setembre al 31 d’octubre de 2022
Projecte de recerca: del 9 de gener al 14 d’abril de 2023
Congressos: maig de 2023 (dates i llocs per concretar)