Materials i recursos per a l’acollida d’alumnat nouvingut

Des d’avui, els tutors d’aules d’acollida i els CLIC de Cornellà i Sant Joan Despí tenen accés a una unitat compartida a Google Drive amb materials i recursos per a l’acolliment d’alumnat nouvingut, l’organització d’una aula d’acollida i el suport lingüístic i social del conjunt de l’alumnat no catalanoparlant.

La unitat, anomenada Aula d’acollida i SLS, és d’accés restringit i està organitzada en carpetes que, per ordre cronològic, acompanyen la tasca que cal dur a terme en un centre educatiu des de l’arribada de l’alumne fins a l’avaluació de final de curs. Els tutors i CLIC hi trobaran guies d’acollida en diverses llengües, proves d’avaluació inicial, models de PI per etapes, mostres d’unitats didàctiques, materials en línia i imprimibles, estratègies d’aula, etc.