L’Institut Esteve Terradas, finalista dels m-Schools Student Awards

L’Institut Esteve Terradas és finalista dels m-Schools Student Awards, participant amb “Diabetes control”  del projecte App Education dins la categoria de Batxillerat i Cicles Formatius. MOLTES FELICITATS!!!

Uneix-te a la retransmissió en directe de la 7a edició dels mSchools Student Awards, el concurs i cerimònia de lliurament de premis on es reconeix la tasca realitzada per alumnes, docents i escoles durant el curs 2019-2020, que tindrà lloc el DIMECRES 17 DE JUNY a partir de les 16 hores. Enguany, degut a la situació actual provocada per la pandèmia de la COVID-19, s’ha adaptat el concurs a un format virtual. Tot i això, s’està organitzant una gran festa de fi de curs, on es comptarà amb la participació de més de 20 escoles finalistes d’arreu de Catalunya.

Podreu accedir a la retransmissió en directe de l’esdeveniment a través del canal de YOUTUBE de m-Schools.