IX Jocs Florals Escolars de Catalunya: informació i inscripcions (fins al 25 d’abril)

El Departament d’Educació ha obert la convocatòria dels IX Jocs Florals Escolars de Catalunya, adreçada a alumnes de primària i secundària. Aquesta iniciativa, que vol promoure la creativitat i l’expressió escrita de l’alumnat, es divideix en quinze categories per gènere literari i edat.

Els treballs, de poesia o prosa, hauran d’estar redactats en català o aranès i seran de tema lliure. En el cas de primària, seran col·lectius i hauran de participar-hi un mínim de tres alumnes; en el cas de secundària, seran individuals.

Trobareu les bases i més informació a l’enllaç.

Cal destacar, a banda, la categoria del conte il·lustrat, amb unes bases pròpies. Aquest certamen s’adreça a primària i educació especial, i pretén vincular la creació literària amb els àmbits artístic i digital, ja que hi prenen part guió, oralitat, música i l’expressió visual i plàstica.

Els centres participants hauran de fer arribar al CRP les obres participants de cada categoria “en el termini establert, en suport digital i per correu electrònic”, segons estableixen les bases, fins al dilluns 25 d’abril de 2022 (inclòs). Per poder participar haureu d’omplir el següent FORMULARI D’INSCRIPCIÓ.

La final de la fase territorial es farà el 18 de maig mentre que la final de la fase nacional serà el 18 de juny en lloc encara per determinar.

Animeu-vos a participar-hi!