Il·lustra la teva portada

L’alumna Mar Gallardo ha estat guardonada amb el primer premi del concurs la teva millor portada. Aquesta convocatòria  se celebra cada primer trimestre entre tot l’alumnat de primer d’ESO del nostre institut, el Miquel Martí i Pol.

Tots els i les alumnes han de llegir-se un llibre durant el primer trimestre, la majoria el demanen en préstec a la biblioteca de l’institut. Després de llegir-se el llibre i fer una fitxa, han de realitzar una nova portada, en què ha d’aparèixer alguna frase del llibre engrescadora per animar a la lectura.

Tot seguit han d’explicar la nova il·lustració davant d’una càmera. D’aquesta manera a part de fomentar la capacitat artística també treballem l’expressió oral i per suposat la comprensió lectora.

L’institut atorga dos premis: un a la millor portada i un altre a l’expressió escrita, que va ser per Joana Ortega.