II Concurs Jo Tinc la Paraula

El Departament d’Educació, en el marc del programa Tenim la Paraula, ha convocat la segona edició del Concurs Jo Tinc la Paraula, adreçat a alumnes d’ESO i batxillerat.

Per participar-hi, els concursants poden presentar-hi un vídeo individual o en parella, d’un màxim de 3 minuts, en català o en aranès.

El termini de lliurament és el dia 18 de febrer de 2022 i el tema de l’enregistrament haurà de tenir relació amb el contingut d’un dels cinc tutorials següents:

1. La por de parlar en públic.
  2. El llenguatge no verbal.
  3. Tenir fluïdesa oral.
  4. El diàleg.
  5. Adaptar-se al context.

El concurs es divideix en quatre categories: primer cicle d’ESO, segon cicle d’ESO, batxillerat i, com a novetat d’enguany, nous parlants (alumnes incorporats al sistema educatiu català en els darrers 36 mesos que tinguin almenys un nivell A2 de català o aranès).

Cal tenir en compte que qualsevol vídeo participant haurà de comptar amb el vistiplau de la Direcció del centre. D’altra banda, s’hi pot participar encara que l’institut no estigui adscrit al programa Tenim la Paraula.

Podeu trobar més informació en aquest enllaç.