El lideratge distribuït com a motor de la transformació dels centres. XCB

Logo Escola Suris i Escola Abat OlibaEl passat dimecres 20 d’octubre va iniciar la primera sessió formativa de la Xarxa de Competències Bàsiques per aquest curs 2021-22. En aquesta ocasió la sessió la va inaugurar l’Olga Esteve amb una conversa sobre el lideratge distribuït com a motor de la transformació dels centres. Una xerrada molt interessant i amb elements reflexius sobre l’organització i gestió del centre i professorat per aconseguir els objectius proposats.

En l’espai comú a més de donar la benvinguda als centres i coordinacions noves, vam poder comptar amb un breu testimoni de l’escola Suris i l’escola Abat Oliba explicant la seva experiència del que està suposant participar en aquesta Xarxa. Des d’aquestes línies volem agrair la seva col·laboració compartint amb tots nosaltres la seva experiència.

Accés Canva Abat Oliba