El Club Super 3 i els ODS

club-supar3-ODSEls ODS són la continuació dels Objectius de Desenvolupament del Mil·lenni (ODM), que van caducar a la fi del 2015, però a diferència d’aquests van ser elaborats mitjançant un procés participatiu que va involucrar 193 estats i a la societat civil. Es dirigeixen a tots els països del món com a recomanacions per als seus governs, les seves associacions i tota la societat civil. Es tracta d’objectius d’ampli abast que aborden de manera interconnectada l’economia, la justícia social i la protecció del medi ambient.

El Club Super 3 ha produït 17 mini-programes sobre els ODS de 10 minuts cadascun. Dos mestres ens expliquen els 17 objectius i ens fan propostes didàctiques per a treballar a l’escola. A cada capítol trobareu una entrevista a alguna persona o organització que treballa amb aquest objectiu, una explicació senzilla de l’objectiu, propostes d’acció per a l’alumnat i les seves famílies i una proposta d’activitat o repte per a fer l’escola o a casa.

Presentació de les propostes sobre els ODS. Una proposta per cadascun d’ells: objectius d’eradicar la pobresa, lluitar contra la desigualtat i la injustícia, i posar fre al canvi climàtic, entre d’altres.

Accés a l’activitat