Cursos de català per a mares i pares d’alumnes

En el marc del Pla Educatiu d’Entorn de Cornellà de Llobregat i amb la participació del Centre de Normalització Lingüística (CNL), tres escoles i un institut de Sant Ildefons tenen enguany l’oportunitat d’oferir a les mares i als pares d’alumnes un curs inicial de llengua i cultura catalanes.

El curs, que començarà la primera quinzena de novembre, consistirà en una vintena de sessions setmanals d’una hora, fins a l’abril de 2023, en les quals els participants prendran un primer contacte amb la llengua i la cultura catalanes, amb l’objectiu de promoure l’ús social del català i facilitar el procés d’integració de les famílies nouvingudes. L’horari de les sessions serà de 15.15 a 16.15 h, coincident amb la franja lectiva de tarda, i es realitzaran a les instal·lacions dels centres escolars.

Prèviament, a la mateixa franja horària, l’equip de formadors del CNL de Cornellà farà una presentació oficial del curs en cada un dels centres educatius que l’acolliran:

• L’INS Neus Català, el 17 d’octubre.
  • L’escola Alexandre Galí, el 18 d’octubre.
  • L’escola Mossèn Jacint Verdaguer, el 19 d’octubre.
  • L’escola Torre de la Miranda, també el 19 d’octubre.

Us animem a fer-ne difusió entre els possibles interessats.