Convivència positiva

Servei d’Escola i Famílies treballa per atendre les famílies i la comunitat educativa en relació amb la convivència positiva.

Amb aquesta intenció s’ha dissenyat aquest espai web que té per objectiu oferir orientacions i estratègies per millorar la convivència, el benestar emocional i el clima escolar des d’un enfocament restauratiu.

El web dona recursos per fomentar la convivència positiva de la comunitat educativa i l’acompanyament de les famílies en la tasca d’educar. A més, s’ofereixen eines i orientacions per fomentar la participació de les famílies a l’escola i la seva implicació en els òrgans participatius del sistema escolar. Així mateix, s’elaboren mesures de suport per a famílies en risc d’exclusió i per millorar l’èxit escolar del poble gitano.