Bookface a l’Institut Miquel Martí i Pol

Tot l’alumnat de primer de l’ESO de l’institut Miquel Martí i Pol va realitzar l’activitat del bookface durant el dia de Sant Jordi. L’activitat consisteix a encaixar la cara en una portada de llibre. El bookface té l’origen  l’any 2015 en una campanya per fomentar la lectura a la Biblioteca Publica de Nova York. És una manera que els adolescents entrin a la biblioteca i comprovin que no és un lloc avorrit i que es poden realitzar tota mena de tasques lúdiques.

El coordinador de la biblioteca va fer el taller pautat seleccionant un seguit de llibres que podien ser susceptibles per realitzar el bookface. L’alumnat va anar baixant i miraven els llibres estesos a una taula. Tanmateix, si no els agradava cap podien cercar d’altres llibres amb cura de no desendreçar tot. Si tot i així, encara no hi havia cap que els fes el pes, podien recórrer als llibres digitals. La feina es va lliurar a l’entorn virtual d’aprenentatge per tal de poder compartir. El vídeo de dalt és una mostra dels escollits.