Acte de cloenda del programa “Sharing to learn” 2022-2023 a Cornellà

El passat dia 17 de maig, es va portar a terme la cloenda del programa “Sharing to learn” a Cornellà amb una cerimònia celebrada a la “Biblioteca Mari Carmen Brito” de l’Institut Esteve Terradas i Illa. L’acte, dinamitzat pel Centre de Recursos Pedagògics – SE Baix Llobregat V, va comptar amb l’assistència de més d’una vuitantena de persones, entre les quals la totalitat de l’alumnat de secundària que hi participa com a “language assistant” (26 alumnes de nivell de 4t d’ESO) dels instituts Esteve Terradas i Illa, Francesc Macià i Maria Aurèlia Capmany, així com alumnat representant dels grups de primària que han rebut el seu suport lingüístic (escoles Anselm Clavé, Antoni Gaudí, Els Pins, Mediterrània, Sant Miquel i Suris, a més de Torre de la Miranda). El professorat referent del programa, tant d’escoles o instituts, també hi va ser present, juntament amb representants dels centres (direccions o altres persones d’equips directius).

La trobada va servir d’emotiu comiat i reconeixement de l’alumnat de primària als seus assistents de llengua, que van rebre un petit obsequi elaborat pels més petits. També així mateix, tant l’alumnat de secundària com tots els centres educatius que han participat enguany, en reconeixement de la seva tasca, van rebre diploma acreditatiu per part de l’organització del programa. Després de tres cursos d’interrupció a causa de la pandèmia, el projecte ha pogut recuperar la total presencialitat i amb ella, la possibilitat de celebració d’una cerimònia de tancament. L’enhorabona i agraïment a tot l’alumnat i professorat que n’ha format part, així com a l’Institut Esteve Terradas per l’hospitalitat i facilitats donades per a la celebració de l’acte.

Aquest programa fomenta la interacció d’alumnat internivells a través d’un intercanvi lingüístic entre iguals que té per objectiu la millora de l’expressió oral en llengua anglesa.