3a edició del concurs Joves i Mobilitat

mobilitatUn any més, el Servei Català de Trànsit i el RACC presenten una nova edició del concurs educatiu Joves i Mobilitat.

L’edició d’aquest any, que porta per títol “Joves, bicis, patinets… i seguretat viària. Què fem?”, està dedicada als vehicles de mobilitat personal, que cada cop tenen més presència a la nova mobilitat amb l’objectiu de promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents catalans.

El concurs va adreçat als alumnes de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitja que, de forma individual o en grups de fins a 4 components i tutoritzats pels seus centres educatius, podran presentar els seus treballs en tres categories: Anunci gràfic, Vídeo per a instagram i Projecte de millora de la seguretat viària.

La participació es pot fer ja mitjançant la inscripció anònima dels alumnes a través dels professors dels seus centres, presentant les seves propostes a la web www.jovesimobilitat.cat abans del 17 d’abril de 2020.