13a edició del concurs educatiu Joves i Mobilitat. Fins el 15 de maig

Joves i Mobilitat és una proposta pedagògica i lúdica que va néixer el 2007 arrel d’un estudi del RACC sobre els joves i l’accidentalitat, que en aquells moments era de més del 30%. Aquest any es va celebrar la seva 1a edició, sota la denominació “Joves i Conducció”, i fins l’actualitat són 12 les edicions realitzades, que han comptat amb més de 17.000 participants.

Arrel d’aquell estudi va néixer el concurs Joves i Mobilitat organitzat pel RACC amb la col·laboració del Servei Català del Trànsit, amb l’objectiu de promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents i joves de Catalunya.

El concurs vol contribuir a afavorir la reflexió dels adolescents i joves entorn la mobilitat entesa com un sistema social de convivència i responsabilitat, amb diversitat de modes i d’usos i basat en determinades actituds i valors, amb especial èmfasi en la seguretat viària.

Aporta propostes didàctiques als mestres, professors i professionals de la seguretat viària, per tal de generar un canvi en els més joves sobre els reptes de la mobilitat del segle XXI, com són la seguretat viària i la mobilitat sostenible.

A qui s’adreça?

Als alumnes de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius de centres escolars i als nois i noies de 13 a 18 anys membres de casals de joves i centres de lleure de Catalunya.

Els participants han d’estar tutoritzats des de centres escolars, centres de lleure o casals de joves. Es poden inscriure de la ma dels seus tutors de forma individual o formant part d’equips de fins a un màxim de quatre components. CATEGORIES DEL CONCURS

|MÉS INFO|