RODOLINS A EDUCACIÓ INFANTIL A L’ESCOLA SURIS

Els alumnes d’educació infantil de l’escola Suris van preparar pels Jocs Florals de l’escola uns rodolins. Aquest any el repte era major, havíem de procurar que tinguessin relació amb Pablo Picasso.
Després de llegir i treballar molt l’obra d’aquest artista a partir dels tallers intercicle, tota l’escola n’ha quedat impregnada!
A la biblioteca tenim llibres de rodolins que ens van servir per fer la prèvia i introduir-los a l’aula. Així doncs, després de practicar i practicar a classe fent rodolins a partir del seu nom i amb l’ajuda de les famílies vam poder elaborar un llibre ben bonic que vam mostrar i recitar pels jocs Florals el dia de Sant Jordi, i que posteriorment el vam exposar a l’escola.

Estem molt satisfets de la feina feta i la col·laboració amb les famílies.