Biblioteca escolar activa: #biblioactivacovid

Us volem fer partíceps de la nova campanya que ha iniciat el Programa biblioteca escolar “puntedu” per visibilitzar el potencial de les biblioteques dels centres educatius com a eina que pot compensar l’estat creixent de les fractures social i digital entre els alumnes i les seves famílies.

Com molt bé diuen: és el moment de convertir les dificultats en oportunitats i aprofitar per fer visible la bona feina que feu i poden fer les biblioteques escolars, malgrat els pocs recursos que disposen.

Busquen exemples de biblioteques que, normalment, però sobretot en aquesta etapa de crisi, donin suport al desenvolupament de la competència lectora dels alumnes i al projecte educatiu del centre, proporcionant assessorament, eines i orientacions en tots els àmbits de la lectura (l’hàbit lector, la lectura per aprendre, l’aprenentatge inicial de la lectura, l’alfabetització informacional i mediàtica, la relació amb les famílies…).

Us facilitem l’enllaç al pòster i el logotip de la campanya per la vostra informació, alhora que felicitem al Programa biblioteca escolar “puntedu” per la iniciativa.

Envieu la vostra experiència mitjançant aquest formulari. La publicarem a Una solució per a cada problema i rebreu el distintiu #biblioactivacovid!