Préstec de la biblioteca a les estones de pati!

Bibliopati Torre Al portal web de la nostra escola hem publicat un article per a recordar als alumnes i a les famílies de l’escola Torre de la Miranda de Cornellà que cada dimarts i dijous la biblioteca roman oberta a l’estona de pati per a que ells i elles, de forma autònoma, puguin accedir-hi.
Les estones de pati a la biblioteca són estones on els alumnes poden gaudir de la lectura, on poden descobrir nous llibres i noves aventures. És un lloc per compartir, per col·laborar i per recomanar llibres i contes.
Considerem molt important tenir oberta la biblioteca a les estones d’esbarjo per fomentar, en els nostres alumnes, l’hàbit de la lectura ja que molts d’ells no accedeixen a contes de qualitat a casa. Molts dels nostres alumnes no són usuaris de la biblioteca del barri, és per aquest motiu que volem apropar la biblioteca de l’escola a ells i facilitar el préstec a aquells que més dificultats troben a casa.
La comissió de biblioteca té com a objectiu:
– Despertar l’interès per la lectura als nostres alumnes. Volem ajudar als alumnes a crear un hàbit lector i que entenguin la lectura com una activitat de plaer.
– Fomentar la lectura i escriptura.
– Volem compensar les desigualtats ja que la biblioteca proporciona els materials i eines necessaris per aquells i aquelles que no disposen de recursos. Volem oferir igualtat d’oportunitats als alumnes per accedir a la informació, la lectura i la cultura.

Mireu l’article i el vídeo!